[ad_1]
Korisničko iskustvo (CX) označava ukupni dojam koji kupac ili klijent dobije kroz cjelokupnu interakciju s određenim brendom ili uslugom. Ipak, vrlo često se marketing okreće ka korisničkom iskustvu tek u vrijeme kampanja ili lansiranja novih proizvoda.
Upravo takav periodičan pristup (koji se i dalje u većini slučajeva koristi) ne rezultira uvijek uspješnim kampanjama. Kampanje su često nepovezane i potvrđuju nerazumijevanje šire slike odnosa s kupcima.
Međutim, kad je briga o CX-u kontinuirana, saznanja nam omogućuju razumjeti kako kupac diše i koje su njegove želje i mogućnosti. Tek tada možemo razmišljati o stvaranju uspješnih kampanja i ostvarenju očekivanih rezultata.
Praćenje i istraživanje kupovnog iskustva upravo je jedan od glavnih zadataka Peekatora. A ususret velikom istraživanju na razini Republike Hrvatske, koristimo priliku da dio zanimljivih uvida podijelimo i ekskluzivno na Netokraciji ne bi li domaćim i regionalnim brendovima dali bolju ideju što propuštaju nerazumijevanjem svojih snaga i slabosti kad je u pitanju vjernost kupaca.
Što brendovi mogu pratiti (i promijeniti) kad je u pitanju CX?
Na korisničko iskustvo imate utjecaj, a jedan od boljih načina kako ga pratiti su četiri aktivatora, skrivena pod akronimom EPIC:
- ELEVATION – kupac na prodajnom mjestu ili za vrijeme korištenja proizvoda/usluge doživljava nešto što nije standardno ili što nije očekivao;
- PRIDE – kod kupca se aktivira osjećaj ponosa s obzirom na ono što mu je proizvod/usluga/ iskustvo omogućilo;
- INSIGHT – kupac u interakciji s proizvodom/uslugom dolazi do neke za njega nove spoznaje;
- CONNECTION – kupac se u okviru proizvoda/usluge povezao s drugim ljudima, korisnicima…
[ad_2]
Source link